Kelner

Restauratorzy często próbują uwieść swoich klientów zatrudniając najlepszych kucharzy i serwując wymyślne, smaczne dania. Nie wystarczy to jednak do pełni sukcesu. Często osobą, od której zależy opinia o lokalu jest właśnie kelner. To jego zachowanie i fachowość są w pierwszej kolejności oceniane przez klienta. Odpowiednie przeszkolenie pracownika to gwarancja większych obrotów dla firmy, a dla kelnera – napiwki i satysfakcja z wykonywanego zawodu.

 Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • jak profesjonalnie obsługiwać sale restauracyjne na co dzień i podczas różnych uroczystości,
  • jak powinna przebiegać komunikacja z klientem, zarówno pozytywnie nastawionym, jak i „trudnym”,
  • jak obsługiwać gościa – przenoszenie naczyń i tac, przygotowywanie stołu, podawanie potraw i napojów,
  • jakie stosować techniki skutecznej, ale nienatarczywej sprzedaży.

Termin szkolenia: I kwartał 2018 roku, II kwartał 2018 roku, IV kwartał 2018 roku, I kwartał 2019 roku

W programie: 32 h (4 dni)

Grupa: 10 osób

Opłata: 181 zł/os. dla osób niekorzystających z noclegów

214 zł/os. dla osób korzystających z noclegów

Dofinansowanie kursów obejmuje:

- udział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch),

- noclegi i wyżywienie,

- materiały dydaktyczne,

- opłatę za egzamin Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

 

Integralną częścią naszych szkoleń są indywidualne i grupowe spotkania z doradcą zawodowym. Kursy zakończą się egzaminem zewnętrznym certyfikowanym przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.

 

POBIERZ PROGRAM SZKOLENIA

Dodatkowe informacje