Organizator usług konferencyjnych

Żeby organizowana konferencja odniosła sukces istotne są nie tylko temat i prelegenci, ale również miejsce czy poczęstunek, bo nawet przy doskonałym programie konferencji chłód w sali lub remonty za oknem mogą ją skutecznie popsuć. Chcesz wiedzieć jak organizować szkolenia oraz jak wygląda prawidłowa obsługa klienta konferencyjnego?

 Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • jak aktywnie sprzedawać usługi konferencyjne, szkolenia czy bankiety,
  • jak powinna przebiegać organizacja imprezy przed jej rozpoczęciem oraz w trakcie, a także jakie obowiązki należą do koordynatora po jej zakończeniu,
  • jak skutecznie wykorzystywać usługi dodatkowe hotelu oraz zewnętrzne, do zbudowania atrakcyjnej oferty,
  • jak przygotować dokumentację imprez (kalkulacje, umowy, programy, menu, rozliczenia).

Termin szkolenia: IV kwartał 2017 roku, IV kwartał 2018 roku

W programie: 48 h (6 dni)

Organizacja: 3 dwudniowe zjazdy, odbywające się w weekendy od 8:00-16:00

Grupa: 15 osób

Opłata: 185 zł/os. dla osób niekorzystających z noclegów

233 zł/os. dla osób korzystających z noclegów

Dofinansowanie kursów obejmuje:

- udział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch),

- noclegi i wyżywienie,

- materiały dydaktyczne,

- opłatę za egzamin Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

 

Integralną częścią naszych szkoleń są indywidualne i grupowe spotkania z doradcą zawodowym. Kursy zakończą się egzaminem zewnętrznym certyfikowanym przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.

 

POBIERZ PROGRAM SZKOLENIA

Dodatkowe informacje