Recepcjonista

Serce hotelu, czyli właśnie recepcja, to zazwyczaj pierwsze miejsce pierwszego kontaktu z gościem hotelowym. Właśnie dlatego personel recepcyjny powinien być odpowiednio przygotowany – profesjonalny, dbający zarówno o interesy hotelu, jak i odwiedzających.

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • Jak kreować pozytywny wizerunek firmy i jak dobrze przygotować się do pracy,
  • jakie są wymagania dotyczące wizerunku recepcjonisty,
  • jak prowadzić niezbędną dokumentację,
  • jak korzystać ze sprzętu i oprogramowania wspierającego pracę recepcjonisty.

Termin szkolenia: I kwartał 2018 roku, III kwartał 2018 roku, II kwartał 2019 roku

W programie: 48 h (6 dni)

Grupa: 15 osób

Opłata: 175 zł/os. dla osób niekorzystających z noclegów

223 zł/os. dla osób korzystających z noclegów

Dofinansowanie kursów obejmuje:

- udział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch),

- noclegi i wyżywienie,

- materiały dydaktyczne,

- opłatę za egzamin Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

 

Integralną częścią naszych szkoleń są indywidualne i grupowe spotkania z doradcą zawodowym. Kursy zakończą się egzaminem zewnętrznym certyfikowanym przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.

 

POBIERZ PROGRAM SZKOLENIA

Dodatkowe informacje