Operator e-narzędzi w turystyce

Dobre działania e-marketingowe to nie tylko prowadzenie swojej strony internetowej, ale także szersza działalność – portale turystyczne czy media społecznościowe. Aby działać skutecznie musisz przede wszystkim tak pozycjonować tekst, aby był dobrze widoczny w najbardziej popularnych wyszukiwarkach. Chcesz się tego nauczyć? Zapraszamy na zajęcia z e-narzędzi w turystyce.

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • jak stworzyć ciekawą i funkcjonalną stronę internetową, która pomoże Ci odnieść sukces,
  • jak korzystać z e-narzędzi, takich jak: AdWords, FacebookAds, AdSense, Optymalizator witryny, Google Analytics,
  • jak zwiększyć sprzedaż poprzez stosowanie metod strategii marketingowej w Internecie, pozycjonowanie stron, tworzenie newsletterów, czy też wykorzystywanie portali społecznościowych,
  • jak mierzyć skuteczność swoich działań reklamowych.

Termin szkolenia: IV kwartał 2017 roku, IV kwartał 2018 roku

W programie: 80 h (10 dni)

Organizacja: 5 dwudniowych zjazdów, odbywających się w weekendy od 8:00-16:00

Grupa: 10 osób

Opłata: 297 zł/os. dla osób niekorzystających z noclegów

368 zł/os. dla osób korzystających z noclegów

Dofinansowanie kursów obejmuje:

- udział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch),

- noclegi ze śniadaniem,

- ubezpieczenie,

- materiały dydaktyczne,

- opłatę za egzamin Polskiej Izby Turystyki.

 

Integralną częścią naszych szkoleń są indywidualne i grupowe spotkania z doradcą zawodowym. Kursy zakończą się egzaminem zewnętrznym certyfikowanym przez Polską Izbę Turystyki.

 

POBIERZ PROGRAM SZKOLENIA

Dodatkowe informacje